Այստեղ ներկայացված են մի քանի մեթոդական գրքեր, որոնք օգտակար կլինեն ավարտական աշխատանքների, թեզերի կամ որևէ այլ հետազոտական աշխատանք կատարելիս համապատասխան մեթոդների ընտրության և ճիշտ կիրառման գործում։
Հայալեզու նյութեր
Բալասանյան Ս․, Վարդանյան Ն․, ՔՀԿ հետազոտական կարողությունների գործնական զարգացման ուղեցույց
Գ․ Թադևոսյան, Որակական սոցիալական հետազոտություններ
Ա․ Ղազարյան (2015), Գիտական հետազոտության մեթոդաբանական առանձնահատկությունները
Նյութեր անգլերենով
Sue Greener ( 2008), Business Research Methods
R. Krueger (2002), Designing and Conducting Focus Group Interviews
P. Hague (2006), A practical Guide to Market Research
Charterhouse Research, Fundamentals of market research techniques
A. Lee, J. Liebenau, Information Systems and Qualitative Research
M. Saunders, Ph. Lewis, A. Thornhill (2009), Research Methods for Business Students
U. Sekaran, R. Bougie (2016), Research Methods for Business, A Skill Building Approach
N. Malhotra, Marketing Research, An Applied Orientation